Free Skins
© Fisana

Jump to content


Toggle shoutbox Dragon City Central Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Please keep media spamming (pictures, videos, sounds, smiles, etc) to a minimum, in the shoutbox so it does not interrupt others or flood the screen.

@  Icetex : (21 August 2014 - 03:29 PM) I can't I don't have computer remember I can't do such thing from mobile
@  iKate : (21 August 2014 - 10:47 AM) Hey Icetex, would you do me a favor please and add the remaining dragon links to the Tournaments article and update the breeding guide with the newest Tavern dragons? Don't worry about the level requirements, I'll see to that later.
@  iKate : (21 August 2014 - 10:37 AM) :kate: :ph34r:
@  Icetex : (21 August 2014 - 10:08 AM) :ph34r:
@  iKate : (21 August 2014 - 09:50 AM) @Balgruff Five bucks says you logged in on his account to type that. :Facepalm:
@  Balgruff : (21 August 2014 - 08:24 AM) http://www.dragoncit...view=getnewpost
@  Balgruff : (21 August 2014 - 08:05 AM) @Devin Indeed you are
@  Devin : (21 August 2014 - 08:04 AM) I'm a lazy admin who doesn't want to update the egg database.
@  PARVEEN : (21 August 2014 - 07:26 AM) Time to get Saturn for players who didn't got it because of the bug
@  Balgruff : (21 August 2014 - 07:24 AM) Sent.
@  Balgruff : (21 August 2014 - 07:22 AM) Meh, I just went into Devin's inbox and copied the one he sends out :p
@  PARVEEN : (21 August 2014 - 07:22 AM) http://www.dragoncit...-pc-21-08-2014/
@  iKate : (21 August 2014 - 07:21 AM) Why not just run a search?
@  Balgruff : (21 August 2014 - 07:18 AM) Though making it into a pate might be delicious...
@  Balgruff : (21 August 2014 - 07:18 AM) *paste
@  Balgruff : (21 August 2014 - 07:18 AM) Still looking through my PMs to find the last quiz that I sent out so I can just copy/pate it :p
@  iKate : (21 August 2014 - 07:16 AM) What?
@  iKate : (21 August 2014 - 07:15 AM) Time to call pest control!
@  PARVEEN : (21 August 2014 - 07:15 AM) Guys good news
@  PARVEEN : (21 August 2014 - 07:14 AM) Bugs, bugs and bugs again

Photo
* * * * * 2 votes

pure dragons


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
34 replies to this topic

#1 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 09 August 2012 - 04:39 PM

ok what i saw in another persons thing is is that they got a pure dragon by 2 legend dragons

so what i think since that happened the only way to get pure dragons is to breed 2 legends at a time
Posted Image



Posted Image

#2 Rachael

Rachael

    Predator Dragon

  • Rachael
  • Others: Awarders, DC Experts, Designers, Editors, Members, Moderators
  • 1,236 posts

Posted 09 August 2012 - 04:40 PM

I thought legends didn't give anything good?

Ohana means family and family means nobody gets left behind ........or forgotten.

2vwa8a9.gifjQL9U.png


"Don't go around saying the world owes you a living. The world owes you nothing. It was here first." Mark Twain


#3 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 09 August 2012 - 04:41 PM

nope not anymore now the legends do have a special breeding thing now
Posted Image



Posted Image

#4 Rachael

Rachael

    Predator Dragon

  • Rachael
  • Others: Awarders, DC Experts, Designers, Editors, Members, Moderators
  • 1,236 posts

Posted 09 August 2012 - 04:43 PM

lol ok then ill try it

Ohana means family and family means nobody gets left behind ........or forgotten.

2vwa8a9.gifjQL9U.png


"Don't go around saying the world owes you a living. The world owes you nothing. It was here first." Mark Twain


#5 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 09 August 2012 - 04:46 PM

yea lol i know its well yea haha
Posted Image



Posted Image

#6 Libby

Libby

    Spicy Dragon

  • Members
  • 234 posts

Posted 09 August 2012 - 04:58 PM

ok what i saw in another persons thing is is that they got a pure dragon by 2 legend dragons

so what i think since that happened the only way to get pure dragons is to breed 2 legends at a time


What does the pure dragon look like?? Is it white? Gold? Any Clothing?

Show us a screen shot of the pure dragon. Please!!!!! XD
:D
Posted Image :D
Posted Image Izaya Orihara ~ <3
Sorry I got rid of the Arakune but you can find it here along with my art: http://masternekoboy.deviantart.com/
Spoiler

#7 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 09 August 2012 - 05:50 PM

xD i put it in another topic haha its Pure earth i dont have the rest though

i put it in another topic haha
Posted Image



Posted Image

#8 Ashley

Ashley

    Site Owner & Server Host

  • Administrators
  • 1,216 posts

Posted 09 August 2012 - 06:07 PM

Post in my topic information about these new dragons. We need to update the site!

#9 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 09 August 2012 - 06:13 PM

gotchia! :)
Posted Image



Posted Image

#10 Jack1

Jack1

    Flaming Rock Dragon

  • Members
  • 15 posts

Posted 10 August 2012 - 08:35 AM

I believe this is the Pure Dragon egg in my Hatchery :)Pure dragon egg.png

Sorry for the uhm, white background, haha

#11 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 10 August 2012 - 08:37 AM

yea it is haha :) good job! now well hehe we need info on how you got it since right now we only know of breeding it with legends
Posted Image



Posted Image

#12 Jack1

Jack1

    Flaming Rock Dragon

  • Members
  • 15 posts

Posted 10 August 2012 - 08:43 AM

Yeah I got it with 2 Level 25 normal Legendary Dragons

#13 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 10 August 2012 - 08:45 AM

alright thank youuuu :) haha
Posted Image



Posted Image

#14 Jack1

Jack1

    Flaming Rock Dragon

  • Members
  • 15 posts

Posted 10 August 2012 - 08:47 AM

No problem, was excited when I saw it appear, will post another picture when I hatch it haha :)

#15 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 10 August 2012 - 08:49 AM

haha thanks :) you should try getting a close pic with the egg haha and also with each level you level it up message me the income balance of the dragon ok :)
Posted Image



Posted Image

#16 Jack1

Jack1

    Flaming Rock Dragon

  • Members
  • 15 posts

Posted 10 August 2012 - 08:51 AM

Sure, I will message income and everything to you, not to clever in the whole uploading/picture anything like that so I might struggle for a while, but i'll work it all out haha

#17 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 10 August 2012 - 08:55 AM

haha its pretty easy haha just zoom in on the egg and print screen and paste it to paint haha and crop it however you need to ok
Posted Image



Posted Image

#18 Jack1

Jack1

    Flaming Rock Dragon

  • Members
  • 15 posts

Posted 10 August 2012 - 08:56 AM

Yeah I did all that into paint, cropped it but the white area still remained, but dont worry my next pictures will be done right haha

#19 MasterGus

MasterGus

    Plant Dragon

  • DC Experts
  • 146 posts

Posted 10 August 2012 - 08:58 AM

ok haha good :) youll do fine so dont worry about it
Posted Image



Posted Image

#20 Jack1

Jack1

    Flaming Rock Dragon

  • Members
  • 15 posts

Posted 10 August 2012 - 09:18 AM

Just say if you want any different zooms or anything else haha, Egg zoom.png

A better zoomed out picture of the Pure egg hahaPure egg.png